Roliga webbadresser

http://di.se/Nyheter/?page=%2fAvdelningar%2fArtikel.aspx%3fo%3dexpressen%26ArticleID%3d2008%5c05%5c28%5c286287%26SectionId%3dDinapengar

"Dina pengar" på Dagens industri listar några kul webbadresser som inte blev riktigt som företagen tänkt sig.

Ungefär som Hörbys kommun......Jag tog namnet direkt ur minnet (ja, jag har en snuskig fantasi!!) och var därefter tvungen att googla - jodå, de finns faktiskt under den officiella och rätt roliga horby.se! Nåja, man glömmer ju inte den adressen! :-)

Måste ju medge att när jag går in på deras sida, blir jag VÄLDIGT nyfiken på fliken "Arbete och försörjning"!! Vaaad kan de tänkas försörja sig på i horby.se????  ;-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0