Test: har du en "Svensson-trädgård"?

Här kommer mitt - mycket ovetenskapliga men grundat på empiriska iakttagelser - egengjorda test "Har du en "Svensson-trädgård"? Kolla bilderna och pricka eventuellt in:


1. Megastor studsmatta




2. Ovanjordspool modell billig från typ Rusta


OBS! Extrapoäng om du har båda ovanstående, gärna bredvid varandra!



3. Inglasat uterum, kallas i våra trakter för "pensionärskuvös" för att alla 60-plussare skaffar sådana




4. Murad utegrill, eller som maken vanvördigt men pricksäkert kallar dem: gravstensgrillar




5. Gungställningen "Can-can", i var mans trädgård ända sedan min egen barndom


Mina poäng? Bara ett endaste tack och lov - gungställningen!
Kommentarer
Postat av: Åsa

0 poäng!!!! :-)

2008-07-16 @ 16:22:35
URL: http://asaleh.blogg.se/
Postat av: Marita

Ja en annan fick då 2 poäng.....här finns gungan o studsmattan....//Marita

2008-07-16 @ 20:44:50
URL: http://amors.blogg.se/
Postat av: Lene

Oxå 2 poäng här= studsmattan samt gungställningen (sorgligt trasig, hade den när jag var liten...., men den är bra att ha när mattor ska piskas!)

2008-07-17 @ 16:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0