Nedräkning!

Snart dags att åka till förlossningen för kejsarsnitt!! Kan inte fatta att det äntligen är dags att träffa vår bebis!

Jag trodde aldrig att jag skulle kunna somna igår, men det gick till slut, och jag har dessutom sovit hela natten utan att vakna emellan! Inte illa!
Fast nu är jag vrålhungrig; man ska ju fasta från midnatt, så jag får inte äta frukost. Jag som är en sån där präktig "Arla-människa" som inte kan leva utan frukost enligt konstens alla regler: juice,te, filmjölk, macka - hela paketet! Haha, hoppas de har något gott dropp på sjukhuset, maken som opererades i vintras påstår att man slutar vara hungrig när det kopplas in! Jordgubbssmak månne?? ;-)

Tänk att snart få snusa bebis, den bästa doften i hela världen!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0