Triss-nojja

Alla har väl någon egen "nojja" eller tvångsgrej som man bara måste utföra, typ rycka i dörrhandtaget tjugo gånger för att kolla så man verkligen låst dörren eller gå tillbaka in i huset för att se efter att man verkligen stängde av spisen. Jag och min man nojjar på Trisslotter. Ni vet, man har skrapat den, det var ingen vinst den här gången heller - DÅ börjar vi! Kolla, kolla, kolla så det verkligen inte var tre av samma summa! Nehej, det var det inte, men bäst att kolla en gång till innan man slänger lotten!
Idag överskred jag dessutom en för mig magisk gräns: jag SKRAPADE KONTROLLRUTAN!! Det är annars en över-nojja när det gäller Trisslotterna, för tänk om man skrapar kontrollrutan och sedan tar en sista titt på lotten och där var vinst!!??? Fast man kollat fem gånger uppifrån och ner innan??? Huuuu......leva livet farligt....! *asgarv*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0