Tant-magnet!

Det är riktigt kul att ha med lilla J i affärer; hon är 3 månader och rund som en ost och sådär ljuvlig som bara små, små bebisar är. Detta gör henne till en riktig tant-magnet! Alla tanter - ja, även kvinnor/tjejer, men mest äldre tanter - dras till henne. De blir alldeles till sig över de små fötterna, händerna, leendet och allt pösigt bebishull. Gissa om man är poppis?

Jag solar mig i glansen och njuter så mycket jag kan, väl vetandes om att nästa år när lilla J är 1 år och springer omkring och pillar på allt, då är vi minsann inte poppis alls! Då blänger de surt på mig och muttrar saker som: "håll reda på klåfingerungen!" 

              
Kommentarer
Postat av: Marita 5-kilos

Klart du blir poppis med den sötisen-så gullig hon är- ett riktigt charmtroll.
Kevin är fortfarande en sån där charmör han med-vinkar till alla som går förbi han o bara ler..hehe..
sen ropar han efter var o varannan man/herre
pappa oxå..lite mer pinsamt då...;)
Kram

2007-08-18 @ 19:44:49
URL: http://amors.blogg.se
Postat av: towe

Du får banne mig skaffa dig en hund istället. Tänk dig när det kommer fran riktiga läckerbitar och vill klämma och känna på.....ja inte hunden iaf ...

2007-08-23 @ 21:50:14
URL: http://towans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0