Årets roshjärta 2015

I eftermiddags var hela familjen vid graven och lade ner ett roshjärta inför dödsdagen i morgon. I år hade vi valt ett roshjärta i cerise och mörklila - M tyckte om starka, klara färger.
 
Sju år har gått. Ofattbart.
 
"Seven years has gone so fast
Wake me up when September ends

Here comes the rain again
Falling from the stars
Drenched in my pain again
Becoming who we are

As my memory rests
But never forgets what I lost
Wake me up when September ends

Summer has come and passed
The innocent can never last
Wake me up when September ends"
(Green day)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Det är ofattbart. Sju år. Sju år! Ja, du ser ju på lilla J att åren går, men det är verkligen så svårt att greppa. September är här, låt den gå fort!

2015-09-01 @ 15:25:46
Postat av: Leva-Kerstin

Hej kära du. jag miste min livskamrat i april 2008 och det är verkligen otroligt vad åren går. Jag har fått ett bra liv men precis som du skriver, det är fortfarande svårt att greppa. I fjol skrev jag min självbiografi om sorgen och resan till ett nytt liv, det var bra för mitt inre. Dessutom fick jag bonus, boken har fått bra recensioner. Gå in på min sida om du vill läsa ett utdrag. Tänker på dig okända bloggvän.

2016-01-24 @ 10:19:50
URL: http://www.steeperz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0