Panikångest

Så trött. Fick en panikångestattack i kväll efter besked om energideklaration. Den ska tydligen göras på tisdag kl 9 och jag antar att jag måste vara med. I två hus som jag äger men inte har tillgång till. I två hus som jag inte längre kan tänka på utan att må skit, än mindre vara i! Det är så bräddfullt med ångest, oro och negativa känslor nu när det gäller gården att jag inte ens kan vara där, jag får panik! Och det fick jag alltså ikväll. Grät så jag hyperventilerade, kunde inte få luft! Josef fick hjälpa mig att andas; precis som sköterskan på Intensiven när jag grät över att M skulle dö. Det är riktigt otäckt att känna att allt låser sig, att man inte får luft!
Somnade med Lilla J i famnen i min säng klockan sju på kvällen, helt slut efter attacken.

Jag har sagt det förut och jag menade det verkligen bokstavligt: det MÅSTE vara över snart med gården! Det måste ta slut, för jag har inte mer kraft kvar! På riktigt. Klarar inte ens smågrejer längre, för det är så överfullt nu och marginalerna tog slut för längesen.

Kommentarer
Postat av: .:Sabina:.

Tror att du kan lämna det till en "förmyndare" eller vad man ska kalla det. Alltså att du skriver över att du lämnar ansvaret vidare. Gör det - låt någon annan gå i ditt ställe, det räcker för dig!



Kramar om!

2010-12-02 @ 23:07:45
Postat av: Marie

Låter hemskt jobbigt. Ja, det måste räcka nu.



Kram!

2010-12-03 @ 13:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0