Vissa dagar....

Vissa dagar..... Man vet aldrig var de kommer ifrån, man vet aldrig vad som drar ner en, men ibland bara sticker de fram sitt fula tryne och exploderar i ansiktet på en. Och det är inte ens sorgen utan annat, men när annat händer hittar sorgen genast den lilla luckan och passar på att dyka upp till ytan.
Det är då jag vill bara två saker: antingen åka upp till graven och sitta där och prata och vara lite ledsen i ensamhet tills det går över eller köra till Josef, krypa in i hans famn och tanka lite styrka och kärlek. Tur att jag har mina båda - en i himlen och en på jorden!

Fast det blir ingen av dem idag, för mera tråkiga plikter väntar. Föräldramöte på jobbet ikväll och det vet jag ju hur mycket energi det brukar äta!..... Men det går väl det med....

Kommentarer
Postat av: EMO

När jag läser detta och tänker efter, så tror jag att "bägaren" var full, att dessutom tänka på att ha ett kommande föräldramöte som du vet tar energi, är bara för mycket. Bilden att gå på tunn is är också bra att tänka på,man måste ta stegen försiktigt så inte den spricker. När jag läser dina tidigare inlägg märker jag att det är mycket för dig igen. Alla dessa beslut du måste fatta.

Jag tänker på dig och motsatsorden stark-svag och balansen där emellan.

2010-04-30 @ 10:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0