Vårkänslor

Just idag kom våren hit dit där jag bor. Det var milt och skönt i luften, solen sken och i stort sett all snön är borta (och så även de stora vattenpölarna som blev). Som jag har längtat efter våren i år! Framförallt för att det varit så kallt och så mycket snö. Men också för att det är Josefs och min första vår tillsammans. Vi har bara upplevt mörker och kyla när det gäller väderlek, så det ska bli skönt att få möta våren ihop! Gå på sköna långpromenader, sitta i solen på hans balkong eller på min altan, göra utflykter.

Kommentarer
Postat av: .:Sabina:.

Åh, vad jag längtar efter att våren ska komma hit också!! Så norrlänning jag i grunden är så RÄCKER det nu...! Sitta i solen - hur gott låter inte det?



2010-03-25 @ 23:08:10
URL: http://mitteget.wordpress.com
Postat av: Elisabeth

Jaaaa sötast - NU är det vår!!! :)

2010-03-26 @ 20:29:37
URL: http://levaleende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0