Gå hel ur det här?

Vaknade i morse och kände mig som överkörd av en ångvält. Huvudet värkte och var tungt som sten, tankarna dåsiga som om jag tagit sömnmedel fast jag inte gjorde det. Ögonen svullna för att jag grät så mycket i går kväll.
Men jag reser mig på tio som vanligt, svajar men ger mig in i den förbannade matchen igen. Finns inget annat val. Och jag ska ta mig igenom det här stöket, jag ska komma ut på andra sidan och landa i min dröm som jag har. Jag ska hitta till en tillvaro där jag orkar och hinner med, där jag inte behöver kämpa så hårt och inte behöver hantera saker jag inte behärskar.
Jag ska, jag SKA gå hel ur det här - det är förhoppningsvis det sista nu!

Kommentarer
Postat av: .:Sabina:.

Det är så eländigt att det ska vara så tungt och jobbigt för dig igen. Livet lastar på dig så mycket. Jag önskar igen att vi fanns närmare så jag kunde hjälpa med något praktiskt istället för "bara ord" som det blir så här...



Kram!

2010-06-17 @ 17:07:19
URL: http://mitteget.wordpress.com/
Postat av: Malle o Zassa o Rakel

Ja alltså jag bara skakar på huvudet och tänker att "va fan skall en del få all skit för?" en del glider genom livet på en räkmacka och för en del som dig och ...mig?.....så amlar jävlarimej räkorna av konstant och man sitter där i majonäsen och undrar vart allt det goda tog vägen.

Jag vet ju såklart att det blir bra för oss alla i slutändan på ngt sätt men...det är ju horror att behöva uppleva så tunga perioder hela tiden. Idag är det 2 månader för mig sedan min man dog. Men på ngt konstigt sätt så gungade jag Rakel och satt en stund i solen trots allt....livet är konstigt.

Iallafall stor kram!!!!ifrån flickorna i Göteborg

2010-06-17 @ 19:39:34
URL: http://metallmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0