Horisonten klarnar

Horisonten i min tillvaro verkar klarna mer och mer. Vårt husköp är ju gjort; tillträde 1 september, så nu pågår packning här hemma av sånt som man ändå kan undvara. Maskinauktionen närmar sig, nästa vecka går det av stapeln och det ska bli så skönt när det är över! Och försäljningen av själva gården håller på att ordna upp sig; det är en stor grej så det betyder mycket för min själsro att det snart ska vara klart!
Längtar efter att kunna sitta i nya huset, att ha allting ordnat, att inte ha en massa saker att fixa och oroa mig för (mer än sånt som vanligen ingår i ett liv förstås!).

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej! Jag önskar dig stort lycka till med försäljningen och allt annat som du ska fixa med fram tills 1 september! Allt kommer ordna sig till slut, det lovar jag, men det är jobbigt att ständigt behöva tänka på en massa saker som måste göras. Stor kram från mig! Vi drar till Cypern i två veckor på fredag :). Ha det!

2010-07-28 @ 19:29:09
URL: http://litesomjag.blogg.se/
Postat av: Sorgfågel

Hej Kicki!

Ha det så jättebra på Cypern; det låter härligt!!

Kram!

Sorgfågel

2010-07-29 @ 08:59:45
URL: http://cayenne72.blogg.se/sorgfagel
Postat av: -ME-

Allt det som ingår i ett "vanligt liv" kommer kännas som a piece of cake för dig. Det är så härligt att det kunde lösa sig så bra trots allt. :)

2010-08-04 @ 15:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0