Alla hjärtans dag

Har firat min och Josefs första Alla hjärtans dag. Det var härligt att ha någon att fira det med i år; att ha någon att ge till och att få av.

Jag är inte rädd längre när det gäller honom så som jag var i början. Det skrämmer mig inte längre; vi har liksom flutit in i varandras liv så naturligt och enkelt att det känns som om det gått mycket längre tid än det egentligen gjort. Det är skönt att ha någon att lita på igen, att ha någon som vill ta hand om en. Någon som vill trösta Knyttet.



Kommentarer
Postat av: Tina

Absolut underbart att höra!!

Måste vara härligt att orka blicka framåt igen...kram

Postat av: Josef

Är lika glad som du!!!Puss

2010-02-16 @ 23:44:49
Postat av: Beatrice

har precis hittat din blogg och kikat igenom den. Du skriver så bra och jag känner igen mig i mycket.

Jag har dock inte förlorat min man,men däremot mitt barn i Maj förra året.

2010-02-17 @ 13:20:21
URL: http://www.lyckosam.zoomin.se
Postat av: Beatrice

Blev lite fel där såg jag..Hon föddes i maj förra året och gick bort i Juni..

2010-02-17 @ 13:23:47
URL: http://www.lyckosam.zoomin.se
Postat av: Sorgfågel

Beatrice: stor kram till dig och till ditt lilla änglabarn!!

/Sorgfågel

2010-02-17 @ 13:50:36
URL: http://cayenne72.blogg.se/sorgfagel
Postat av: Ann-Sofie

Har i kväll läst hela dín blogg. Vill bara skicka en stor kram till dig!

Önskar dig alla lycka med Josef.

Ann-Sofie

2010-02-19 @ 22:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0