En annan dag idag

Som vanligt är det lugnet efter stormen: idag mår jag helt okej. Ringde mäklaren och nej, jag behövde inte vara med i husen, han har sett till att det kan låsas upp och finns folk där. Så himla lättande - synd bara att han inte hade vett att tala om det INNAN de här papprena kom...... Men huvudsaken är att jag står på fötterna igen.

Fast jag skrämde Josef rätt rejält igår. Jag själv har ju panikat på det viset förr, så jag vet att även om det känns som att man dör så är det inte farligt i sig (bara jobbigt!). Men han hade inte sett mig så illa däran förr, så han sa nu efteråt att han blev rätt rädd när jag inte kunde andas.

17 dagar kvar......

Kommentarer
Postat av: .:Sabina:.

Vi är många som räknar ner med dig. Alla de som står dig närmast, Josef förstås, M i sin himmel som väntar på att få vara bara "kärnan" av er kärlek som du så fint beskrivit det utan gård och allt vad det innebär och inneburit. Och alla vi andra som följer dig, tänker på dig och - åtminstone jag - ogillar att vara så långt ifrån rent fysiskt. Vi vet att ingen annan förtjänar lugn, ro och kärlek mer än du.

Kramar om!

2010-12-03 @ 18:14:14
Postat av: -ME-

...and counting. Snart är det över!!

2010-12-03 @ 18:57:54
Postat av: Trebarnsmamman

Vi som inte har en gård kan inte föreställa oss alla olika moment som ingår i en försäljning/avyttring av sådan verksamhet.Hoppas det går att göra verklighet av dina planer med en längre ledighet "efter allt".

2010-12-03 @ 22:36:58
Postat av: Kicki

Kram Lotta! Kämpa på. Det är hemskt att få panikångest. Har haft det. Men du kommer klara detta med. Jag tänker på dig.

2010-12-05 @ 20:18:48
URL: http://litesomjag.blogg.se/
Postat av: Malle

Ja fy för panikångestattacker. Jag hade P-Å i 4 år men nu var det länge sedan såna hemska attacker kom tack och lov. Stackars er alla, snart är du i land. Snart!!!

Kram

2010-12-05 @ 22:53:44
Postat av: Malle

slänger in en kram till och önskar er en fin Lucia i morgon. Kram

2010-12-12 @ 20:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0