5 dagar kvar

Varje dag som går är bra! Ännu en dag över, en dag närmare. Längtar så mycket till när allt är "efteråt", när jag får fira julen i förhoppningsvis lugn och ro och stillhet i själen. Utan oro, utan ångest.

Fick panik när mäklaren ringde innan idag, tänkte "vad är det NU då??" men det var ingen fara. Han skulle bara kolla vem som är min bankkontakt. Otäckt hur fucked up jag är inför telefonsamtal och inbillade faror....!
(har bytt mobilsignal två gånger bara för att jag blev så skraj för ljudet, hur knäppt är inte det?? Det hjälper inte heller, men jag gör ett nytt försök och byter igen när allt är över.)

Kommentarer
Postat av: Malle

jag vet hur du menar, alternativet är att stänga av telefonen ;) jag vet hur det är med de där inbillade farorna, fast...man handlar ju av erfarenhet. Om något bits hundra ggr på raken så räknar man ju med att det skall bitas nästa gång med och du har blivit trampad på länge när det kommer till den här jäkla gården och viss släkt...men då e det väl bara 4 dar nu då? hurra!

2010-12-16 @ 16:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0