Barnen vid graven

Här är barnen igår vid graven när vi lade roshjärtat och tände ljus:







Kommentarer
Postat av: .:Sabina:.

...utan pappa ett helt år. Jag gråter med er.

2009-09-02 @ 22:28:52
URL: http://mitteget.wordpress.com/
Postat av: Anna

De är så vackra era barn!! Men de kan ju inte bli annat med den mamman och pappan. ;) Styrka och energi till er!

2009-09-03 @ 09:26:01
Postat av: KIKI

Åhh vännen...vilka fina bilder på barnen som gör det fint hos pappa!

Styrka till er

KRAM KIKI

jag hade mitt ljus i köksfönster tänt den 1/9 precis som för ett år sedan! och tänkte på dig och barnen!

2009-09-03 @ 18:06:35
URL: http://blogg.familjen-ahlgren.se
Postat av: Elisabeth

Åhhh, så vackra bilder på barnen hos sin pappa.

Förstår att det är svårt med stora J:s humör, hon är ju dessutom i en känslig ålder och så ska hon hantera en så stor sorg också.

Mitt ljus brann i tisdags och precis som Kikis brann det för 1 år sedan också.

Kramar

2009-09-03 @ 21:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0