Rastlös

Mår väl rätt okej, men jag är så rastlös. Det bara kryper i mig; som om jag väntar på något som borde hända. Ett sorge-ras igen kanske...eller på ett liv....!

Som så många gånger förr är jag glad över att ha barnen; mina ankare i tillvaron, mina ljusstrålar i mörkret.

Saknar M, men släpper inte fram det så mycket - det blir så svårt att andas då!


"In the dark of night
Those small hours
Uncertain and anxious
I need to call you
Rooms full of strangers
Some call me friend
But I wish you were close to me"

("By my side" - INXS)
http://www.youtube.com/watch?v=KSWBlkXGXTE

Kommentarer
Postat av: Annika M

Jag känner igen den där rastlösheten, varför blir det så? Kanske är en del av sorgen, har inte tänkt på det. Ibland känns det som man har klåda inombords....



I need to call you, en konstant tanke.

2009-10-06 @ 21:16:38
Postat av: kamilla

Rastlösheten är nog en del av saknaden, känns som om man vill kliva ur sin egen kropp i bland.

Styrkekramar /kamilla

2009-10-07 @ 15:41:16
URL: http://finnsanglar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0