Varm i hjärtat!

Idag sitter jag med ett leende på läpparna och en värme i hjärtat över att det finns så fina människor i världen!
Vi fick ett paket idag från "Femella" som är hennes nät-signatur; ett paket som färdats ända från USA, innehållandes presenter till både mig och barnen. Vi blev jätteglada över detta, det lyser upp hela dagen!




Fick också ett sms från min goa granntjej: "har hängt en påse på ditt dörrhandtag med en overall som Lilla J kan ärva!". När jag kommer hem och tittar i påsen ligger där en röd Didrikson-overall som är så fin att den ser helt ny ut! Gulle dig, C - tack så mycket!!

Jag har skrivit det förr, men idag tål det verkligen att upprepas: "reach out and touch faith"!

Kommentarer
Postat av: Annika M

Vad härligt med lite värme i hjärtat....

Kram A

2009-11-12 @ 17:59:14
Postat av: Elin

Tack snälla du för det fina kortet jag fick idag! Vad gulligt av dig! Är glad att jag kunde hjälpa till och vidarebefordra!



Många varma kramar!

2009-11-13 @ 14:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0