En alldeles ny liten en!

Jag har blivit faster igen idag! Min bror och svägerska fick i eftermiddags sitt andra barn; en liten pojk.
Jag känner mig sådär gråtglad som man blir av de mirakel som nyfödda är och jag tänker tanken jag tänkt så många gånger förut: vilken tur att M och jag såg till att göra verklighet av den där drömmen om en sladdis! Att det blev av att vi fick Lilla J! Annars hade jag alltid fått gå här och sakna det där tredje barnet som jag ville ha. Nu visste jag att hon var den sista och att skaran var komplett. Det hade ju annars varit en sorg i den stora sorgen.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Grattis

2009-11-15 @ 19:49:24
Postat av: myzpyz

åh va roligt o mysigt :)

grattis faster o grattis föräldrar, välkommen till världen lille prins <3

kramar o kärlek

2009-11-15 @ 21:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0