Mellan M luktar gott

Mellan M, 9 år, är på skoldisco ikväll, doftandes Tendenza - M:s after shave. Jag sprutade på en liten dutt och frågade Mellan M: "känner du vad det luktar?" Han svarade direkt: "pappa!" Han har så tydliga minnen av sin pappa och det är så skönt! Han minns precis vad M brukade säga eller vad han tyckte om; även små detaljer. Häromdagen när jag skulle åka och handla mat lovade jag dem att köpa hem varsin glass till dem och frågade vilken sort han ville ha. Då sa han: "jag vill ha GB-sandwich, för då tänker jag på pappa, för den gillade han!"

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tårar i ögonen. Kram!

2009-05-29 @ 19:52:52
URL: http://litesomjag.blogg.se/
Postat av: .:Sabina:.

Alldeles säkert kommer den after shaven att vara hans favorit i alla tider, just för att minnen sitter så tätt sammanlänkade med dofter. Doftar det pappa så doftar det självklart godaste gott!!

Kram

2009-05-29 @ 20:09:03
URL: http://mitteget.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0