Till M

Inför vår årsdag i morgon: jag älskar dig, M - då, nu, alltid. Önskar att du var här. Saknar dig så det gör ont, längtar efter dig varje sekund. Allt är så tomt utan dig, jag hör inte hemma i den här vanliga världen längre. Allt är så grått och ledset och ödsligt. Jag saknar din närhet, din beröring, ditt skratt, våra gemensamma skämt som ingen annan förstår, ditt sätt att se på mig som den vackraste i världen. Du var min trygghet, min hamn, min förtrogne, min livskamrat.
Jag kommer alltid att sakna dig och älska dig!

"You´ll remember me
when the west wind moves
upon the fields of barley".


Kommentarer
Postat av: .:Sabina:.

Jag kommer att tänka på dig i morgon, på M som jag aldrig fick möta men som jag ändå på ett sätt känner nu, genom dina ord och din kärlek till honom, och jag kommer att tänka på er. Det blir ytterligare en svår dag i raden av många. Men du kommer att klara det!

Många kramar

2009-03-10 @ 00:00:23
URL: http://mitteget.wordpress.com/
Postat av: .:Sabina:.

Klockan har passerat midnatt, det är den 11 mars nu och jag undrar hur det är med dig...

Kram

2009-03-11 @ 00:04:09
URL: http://mitteget.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0