Gråter på natten?

Jag vaknar på morgonen med ögon som är alldeles svullna. Gråter jag på natten i sömnen? Jag vet inte, men det skulle inte förvåna mig. Men jag minns att jag drömde om M inatt, fast det var en fin dröm; en dröm där han levde.

Jag skulle ge allt jag äger och har för bara en enda dag till med honom, bara en enda dag! Jag längtar efter honom så jag går sönder!


"Jag som en gång sålde själen
Som fick kärleken och guldet
Och fick dansa hela natten
Till den sista baren stängde
Jag ångrar ingenting
Jag ångrar ingenting
Men tiden kommer när man ska betala"
(Bo Kaspers Orkester - Innan allt försvinner")

Kommentarer
Postat av: Anna

Folk pratar om att drömma mardrömmar. Prova att vakna till en. Det är vidrigt. Total smärta att drömma vackra drömmar och vakna till sin verklighet. Kramar Anna!

2009-06-25 @ 22:37:04
Postat av: kamilla

Fint skrivet. Har inte tittat in här på ett tag, men jag tänker på dig.

2009-06-25 @ 22:40:54
Postat av: .:Sabina:.

Så tungt du har det... Så svårt och så mycket ensamhet, ensamhet som bara kan fyllas av M. Där är cirkeln redan sluten, där är svaret som inte går att leverera. Minns du att du kunde ta kontakt med kuratorn igen om det kändes som att du behövde? Behövs det kanske nu när avgrunden är djup under dig...?

Håller om dig och önskar jag kunde hjälpa till att bära, precis som andra också skrivit.

Kram!

2009-06-25 @ 23:43:52
URL: http://mitteget.wordpress.com/
Postat av: Kicki

Söta rara du. Vad fruktansvärt du har det. Jag skulle nog också råda dig att ta kontakt med kurator igen om detta blir en långvarig svacka. Så bra att vi ses snart så vi kan prata på riktigt. Mailar dig info om hotellet! KRAM!

2009-06-26 @ 09:05:42
URL: http://litesomjag.blogg.se/
Postat av: Kicki

PS. Sångaren i Bo Kaspers Orkester satt bredvid mig på en restaurang i går kväll.

2009-06-26 @ 09:06:31
URL: http://litesomjag.blogg.se/
Postat av: myzpyz (aff)

hej hjärtat!

gumman, det gör mig så ont att läsa hur du har det. kan bara försöka föreställa mig :(

miljoner kramar o kärlek

2009-06-26 @ 22:46:29
URL: http://vfw.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0