Sjuk inatt och idag

Vilken pärs! Har haft magsjuka hela natten och bott på toa från midnatt till kl 6 i morse! Inte nog med det, hade dessutom djävulskt ont i magen hela förmiddagen - så ont att jag bara låg i fosterställning och kved. Magsjuka är helvetet på jorden - det och sorg! Gissa hur kul det är att ha båda? Änkor borde vara undantagna från magsjukelidande, vi har nog ändå!

Fick ringa pappa på morgonen så han kunde komma hit och få iväg de stora barnen till skolan och ta hand om Lilla J, för jag kunde inget annat än att ligga och ha ont.

Nåja, mådde lite bättre fram på eftermiddagen även om jag känner av det ännu. Som ljuspunkt i sjukeländet fanns dock i brevlådan ett paket från Kicki E innehållandes en jättefin sjal! Blev så glad, tack älskade söta vännen!!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

JA, det borde räcka! Dumma sjuket!

2009-02-25 @ 22:14:53
Postat av: Mamma 2.0

Men fy din stackare! Hoppas du mår bättre nu!

2009-02-26 @ 08:05:47
URL: http://mamma2punkt0.blogspot.com
Postat av: Kicki

Hoppas verkligen att det är bättre nu. Fy fan för magont! Kul att du gillar sjalen. Kram!

2009-02-26 @ 09:39:16
URL: http://litesomjag.blogg.se/
Postat av: Anna m V & E

Ja jag håller med dig, har man sorg borde man få ha bara det - det räcker, alla magsjukor och annat elände kan hålla sig långt därifrån!

Skönt att din pappa kunde hjälpa till och du fick en sån fin sjal med posten!

2009-02-26 @ 13:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0