Ett nyår igen

Gott nytt år till er alla som följer mig! Jag hoppas att mitt 2010 får fortsätta vara så lyckligt som 2009 slutar! Jag hoppas att jag kan vila i känslan, jag hoppas på stabilitet och trygghet.

Drömde inatt att begravningsbilen körde uppför min trädgårdsgång och lastade in M:s kista. I drömmen var det precis den kistan jag valde på riktigt; den där varma träfärgen. Jag stod i fönstret och såg kistan lastas in i bilen, jag höll på att klä på mig så jag kunde inte gå ut. Sedan körde de iväg och jag var kvar. Ibland är drömmar väldigt talande....


När jag och barnen tittar upp på himlen på kvällar och mornar ser vi den där starka stjärnan som alltid syns bredvid månen - tror det egentligen är Venus? - och då säger vi att det är '"pappa-stjärnan". Han lyser över oss, alltid, alltid!

Kommentarer
Postat av: -ME-

2009-12-31 @ 10:05:10
Postat av: .:Sabina:.

Jag önskar dig ett lika Gott Nytt som det gamla slutat. Äntligen finns det ljus till dig både här och från himlen...! Jag önskar dig det du själv skriver, att få vila i känslan och få stabilitet och trygghet.

Nyårskramar till dig, min vän!

2009-12-31 @ 10:51:16
URL: http://mitteget.wordpress.com/
Postat av: Josef

Älskar dig,det vet du!

Nästa nyår firar vi tillsammans.

Postat av: Minchi (aff)

Gott Nytt År!

2009-12-31 @ 21:09:29
Postat av: Annika M

Gott Nytt År till dig och din familj. Det låter som ditt liv har fått en ny underbar vändning, ett bra slut på ett tungt år.

Kram A

2010-01-01 @ 15:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0