Citerar mig själv också

Såhär skrev jag i ett mailsvar till Matilda:

Angående det här nya; det känns så himla bra!! Han får mig att våga på ett sätt jag inte trodde jag var kapabel till. Jag som trodde att jag skulle få vara ensam för alltid för att M "skämde bort mig" med så mycket kärlek och omtanke och öppna känslor och "jag älskar dig!" varje dag! Det finns ingen som kan ge på det viset tänkte jag. Tills Josef kom. Med sina söta godmorgon-sms, sin entusiasm över oss, sitt sätt att stolt prata om mig med alla han känner....och de där 3 orden.....! När han ser på mig så ser jag att jag är vackrast och bäst i hela världen - precis så som M gjorde!!

Sen vet man ju inte vart det leder eller hur långt, men att få vara med om det just här och nu - en gång till!...., det är fantastiskt!! Många får inte det ens EN gång ju!

Kommentarer
Postat av: Sus

Det verkar som att änkor/änklingar som upplevt stor lycka och levt i ett starkt kärleksfullt förhållande, oftare än andra när tid är, hittar kärleken igen bara för att ni har så mycket kärlek inom sig att dela med sig av och framför allt har ni en positiv känsla till just tvåsamhet.



Lycka till och passa på att njut, morgondagen är ett oskrivet blad för oss alla.



Kram från en bloggvän!

2009-12-15 @ 12:54:10
Postat av: Cathrine /QiaS

Jag har följt din blogg mest varje dag och är glad att fått vara med dig. Ser ju att inläggen kommer glesare och är så glad för dig !!!

Kram till dig och de dina

2009-12-20 @ 22:26:18
Postat av: Josef

Älskar dig som du är,du gör mig så lycklig.

Din Josef

2009-12-21 @ 03:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0