Lite ironi om min ungdom

Varför, VARFÖR tror folk att jag blir tröstad av att höra: "du är ju ung!" Skulle det vara bra menar de? Hurdå? "Åh, hurra, jag är ju ung, så många år kvar att leva jippi - för det är ju jättekul att leva utan M!!".....? Eller "åh, hurra, jag är ju så ung och kan träffa någon ny, jamen då går jag genast ut och letar upp någon, för det är jag ju verkligen redo för!".....? "Och det är ju jättelätt att träffa någon när man är ensam 24-7 med tre barn!"....?
Ja, jag är jävligt ironisk.

Kommentarer
Postat av: kamilla

Förstår dig..

2009-08-21 @ 23:07:43
Postat av: Elisabeth

Just de orden fick vi också levererade - ni är ju så unga, jamen dåså då kan vi ju fylla hela livet med NYA barn för det fyller ju igen just det avgrundsdjupa tomrummet?!

lika ironisk...

2009-08-29 @ 15:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0