"För ett år sedan"-tankarna

Har reflekterat en hel del på sistone över att det nu är de sista dagarna som jag kan tänka tankar som: "för ett år sedan fanns han!", "idag för ett år sedan gjorde vi det och det!". Så har jag tänkt hela den här tiden, men snart är det inte så längre. Snart kommer det att vara mer än "ett år sedan" som han fanns. Det kanske låter obetydligt, men det skapar på något vis ett avstånd till honom och till det liv vi hade - och det gör mig ledsen. Jag vill inte att han ska försvinna i något fjärran "för flera år sedan"!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vet vad du menar vännen, det kan låta konstigt för andra, men jag vet vad du menar. Tänker på er!!

2009-08-29 @ 07:45:38
Postat av: Elisabeth

Förstår precis hur du menar och det är inte obetydligt!!

Har tänkt samma sak själv en gång i tiden och det ger en viss närhet....

Kram på dig!!!

2009-08-29 @ 20:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0