Snabba svängar

Det går verkligen upp och ner just nu: om tisdagen var överdjävlig, så var onsdagen rätt okej. Torsdagen var hyfsad tills jag satte foten på jobbet där det var en kaosmorgon! Sånt har jag väldigt lite ork och kapacitet för just nu, så resten av den dagen var tuff och ledsen. Idag fredag började med trötthet, seghet och otillräcklighet, men blev sedan lite bättre. Antar att man bara kan försöka hänga med så gott det går, men det är svårt när det svänger så fort som det gör!


Min arrendator har för övrigt vårbrukat här utanför hela dagen och det känns konstigt att se och höra "fel" traktor ute på vår åker......

         
 

Kommentarer
Postat av: .:Sabina:.

Kan det någonstans kännas hyfsat att det vänder uppåt fortare också? Det är inte bara djupdykningarna som kommer oanmälda, som du beskriver det i alla fall, utan även de lite bättre stunderna. Hoppas du får en lugn och hyfsat avkopplad helg tillsammans med barnen.

Kram

2009-04-03 @ 21:05:59
URL: http://mitteget.wordpress.com/
Postat av: Annika

Jo, det är en riktig berg- och dalbana. Man vet aldrig riktigt när det svänger. Det var otroligt svårt att hänga med i svängarna. Jag tyckte ofta att jag var som en tryckkokare. Det fylldes på och fylldes på tills det brast. Sen gick det bra nån dag och sen började det att fyllas på igen.

Hoppas att helgen kan kännas ok för dig!

Kram, Annika

2009-04-03 @ 22:15:30
Postat av: E-K

Kära du, jag vet precis hur det är att gå upp och ner. Så är det för mig nu igen.

Den 12:e är det ett år sedan Stig dog och det är som att gå igenom det en gång till plus saknaden efter honom.

Samtidigt regerar saknaden efter en man, av att vara älskad, ha en famn, precis vad du beskriver i ett inlägg. Det finns män i mitt liv men ingen som är mitt "nästa liv" och det svåra är att om jag har umgåtts med någon och fått några kramar så gör det desto undare nästa dag, då är saknaden ännu större och ensamheten ännu större.

Är du intresserad av änglar? Jag har hos mig nu fram till sönd. sen ska jag skicka dem vidare. Är du intresserad? Vad man än tror så finns det i alla fall inget att förlora.

Många kramar till dig.

2009-04-06 @ 11:27:50
URL: http://www.steeperz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0