Sparad lapp

I M:s plånbok finns 6 foton på mig i olika situationer; ensam, med barnen, med honom. Bakom dessa foton har han sparat en lapp jag skrev till honom på vår 1-årsdag:
"Grattis på våran 1-årsdag, det bästa år jag haft. Hoppas att det blir många, många fler! Jag älskar dig; då, nu, alltid."
Den lappen tillsammans med fotona bar han alltid med sig, det var det som var viktigt för honom, för i plånboken har man det som är mest väsentligt för att klara sig - körkort, Visakort. patientbricka. Och så detta då....

Herregud, vad jag har blivit älskad av den mannen! Aldrig, aldrig har jag behövt tveka över det! Han var alltid så stolt över mig, han tyckte verkligen att jag var bäst i världen! Det är därför jag säger att jag kommer att bli så ensam, för någon sådan människa tror jag aldrig mer att jag möter!

Kommentarer
Postat av: ~holy~

HAr suttit och läst din blogg nu på morgonen. Jag som sminkat och gjort mig i ording för jobbet....randig nu. Vilket världsligt problem.

Jag kan inte för mitt liv föreställa mig det du går igenom... min stora fasa!!

Ta en dag i taget..eller kanske bara en timme i taget.... något annat lär inte vara möjligt.

Men vilken underbar känsla att veta att du varit och ÄR så älskad.... din M har ju inte slutat älska dig...han gör det bara på lite håll så länge.



Håll ut

2008-11-03 @ 07:03:53
URL: http://hurkomjaghitblogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0