Gravsten

Vi var på kyrkogården igår för att sätta gravlykta och allhelgonadekoration och då hade gravstenen kommit! Stenhuggeriet hade flaggat för att de kanske, kanske skulle hinna till Allhelgona-helgen, men jag trodde de skulle ringa först, så jag trodde inte det hade gått. Men där låg den när vi kom, det kändes bra. Den blev väldigt fin och nu känns det ju som att det är en helhet liksom.
Vi var där idag också, jag och barnen, för att de skulle få se hur det såg ut på kyrkogården när det skymde och alla lyktorna lyste.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag förstår hur du känner! Vi fick mammas sten i tid till Mors Dag, och det kändes så fint när vi kom dit för att sätta blommor.

2008-11-01 @ 20:23:27
URL: http://allergimamman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0