Dålig natt

Sov jättedåligt inatt. Lade mig inte förrän efter tolv, hade svårt att somna, sov sedan oroligt och lätt och drömde mardrömmar framåt morgonen om att bli jagad av vampyrer. Vaknade ur mardrömmen och önskade att M varit där. När jag drömt nån dålig dröm brukade jag krypa tätt, tätt intill honom tills den bleknade bort. Men vem ska trösta Knyttet nu????

De två tidigare nätterna har jag fått gå tillbaka till insomningstabletterna, men jag hoppades att det skulle gått utan en sån nu inatt. Men tydligen inte. Annars har jag inte tagit insomningstabletter sedan efter begravningen, men IVA-besöket och journalläsningen har verkligen gett mig bakslag.

Kommentarer
Postat av: Helena

Känner igen mig såå mycket. Fortsätt med tabl sömnen är så viktig för återhämtningen.

Många varma kramar från du vet att du kan maila mig om du vill vi har ju gått igenom samma.

Kram igen

2008-11-06 @ 13:18:43
URL: http://mittistormenhelena.blogspot.com/
Postat av: kamilla

ja jag måste säga att jag känner igen mig också, har försökt att sluta med dessa insomn tab, men man ska ju orka med att fortsätta leva i eländet och då är sömnen viktig. det är inte nog att man blir osocial, deprimerad, man blir tablettmissbrukare också.vi får kämpa på.

2008-11-06 @ 19:46:58
Postat av: kamilla

ja jag måste säga att jag känner igen mig också, har försökt att sluta med dessa insomn tab, men man ska ju orka med att fortsätta leva i eländet och då är sömnen viktig. det är inte nog att man blir osocial, deprimerad, man blir tablettmissbrukare också.vi får kämpa på.

2008-11-06 @ 19:49:12
Postat av: Kicki

Jobbigt med sömnen - jag håller med de föregående tjejerna. Kör på med tabletterna ett tag, tills det lugnat ner sig en aning. Det finns också en icke-beroendeframkallande insomningstablett som heter Propavan. Inte riktigt lika effektiv - men den känns bättre att ta. Fråga din läkare.

2008-11-06 @ 20:27:09
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0