Hatobjekt

Tack gode Gud för nummerpresentatören!! Då kunde jag skita i att svara tidigare idag när puckofamiljen här i byn ringde flera gånger, antagligen angående samåkning (läs: tigga skjuts) till skoldiscot som Mellan M skulle på. Jag avskyr den familjen, de är helt jävla störda! Mannen i familjen ägnade hela sin uppväxt åt att trycka ner och vara dum mot M och M verkligen hatade honom - tror de då verkligen att jag vill ha något med dem att göra?? De äcklar mig; han med sina otäcka psykopat-ögon och hon med sitt kletiga sätt och korkade WT-uppsyn! Håll er ifrån mig säger jag, för snart vräker jag ur mig något verkligt magstarkt om vad jag tycker om er! Jag menar, hur svårt kan det vara att fatta: om man ägnar hela barndomen åt att spela översittare mot någon, då är man inte önskvärd!! Då kan man väl åtminstone ha såpass vett att man kryper tillbaka under sin sten och håller käft!?

Ja, jag vet, mycket hat ikväll, men jag vet så väl vad M kände inför den här personen och då äcklar det mig att de inte kan hålla sig till sitt!

Kommentarer
Postat av: kamilla

Ja men en del tror ju att när nån gått bort.. då är allt glömt men det är ju då man verkligen inte släpper det. Man har rätt att ha hatobjekt det behövs. Tänker på dig, nu på eran första jul utan din man.

2008-12-20 @ 00:35:14
Postat av: Alina

Trevlig helg! :)

2008-12-20 @ 00:39:22
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Kicki

Usch - låter som jobbiga människor... Bra att nummerpresentatören finns. Jag sänder dig all värme jag kan och hoppas att julen blir så bra den kan bli. En timme i taget. Kram!

2008-12-20 @ 16:56:01
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0