Tung börda

I kväll är det ledsamt och jobbigt! Jag känner mig så otillräcklig när jag står och ska fixa mat och samtidigt se till Lilla J och samtidigt göra alla andra saker som behöver göras. Av någon anledning kör det ofta ihop sig vid matdags på kvällen - det kunde det väl för all del göra förut också, men åh vad det märks nu att det fattas en vuxen!! Och jag kanske verkar stark och duktig på många sätt, men jag pallar inte motgångar, då blir sorgens börda tydlig. Då brakar jag ihop och gråter. Men det är klart; det är så tungt ändå med saknaden, så extra börda stjälper väl allt? Lägg dessutom på julen och att jag snart ska tillbaka till jobbet igen, så blir det en sjujäkla ryggsäck att släpa på!

Kommentarer
Postat av: -ME-

Men det är klart att det är en sjujäkla ryggsäck! Och du är inte den enda mamman som tjuter vid middagsdags, tro inte det. Det är en sån tid på dygnet. Gör inte dig det minsta otillräcklig på nåt sätt faktiskt. *kram*

2008-12-23 @ 20:21:39
URL: http://vinterliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0