En ljusglimt

Det är en ledsen dag idag; förlovningsdag, exakt 3 månader sedan M dog samt advents-deppigt.
Jag gick en promenad med Lilla J upp till kyrkogården och satt vid graven och pratade och grät. Men när vi kom hem fanns ett litet paket i brevlådan som lyste upp hela min dag. "-ME-" som kommenterar här och även mailar mig hade skickat en så vacker låt på CD ("First Christmas without you" med Jill Johnson) och framförallt ett halsband som hon gjort själv. Jag hoppas att det är okej att jag lägger ut bild, -ME-, för det var så himla fint!! Hjärtanen är av samma slag som de glashjärtanen som jag och barnen lade i M:s grav och hon har satt, som jag tolkar det, ett stort blått för M, ett mindre blått för mig (eller tvärtom, men för mig hade han det största hjärtat!) och tre för barnen! Så vackert, jag grät när jag såg det, men "mjuka" tårar för att jag blev så rörd! Tack älskade cyber-skyddsängel!!



Kommentarer
Postat av: Kicki

Åh så fint! Förstår att du blev jätteglad!

2008-12-01 @ 14:54:22
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0