Ännu en vända i helvetet

Jaha, då var det dags igen för en tur genom helvetet - nedförsbacke rakt ner i sorgen! Var ledsen igår, är ännu mer ledsen idag. Det kräver alla de krafter jag har för att ta hand om det nödvändigaste här hemma såna här kvällar: mat till barnen, byta blöja på Lilla J, se till att de gör sig iordning och lägger sig.  Jag lagar mat till dem, själv klarar jag inte av att äta när det är såhär.
Det får gå så gott det går; ibland är det "en sekund i taget" som gäller och inte mer.......

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Jag förstår att du har det jättejobbigt i din sorg. Ville bara sända lite omtanke.

Min terapeut sa någonting väldigt klokt förra veckan som jag gärna delar med mig.

"För varje droppe av tårar som du får ur dig, försvinner en droppe känsla, känslor som annars kan hållas inne, byggas på till berg och ge en fruktansvärd ångest. Varje droppe obehaglig känsla, försvinner och kommer aldrig mer tillbaka"



Stor kram!

2008-12-03 @ 07:46:18
URL: http://froken.bloggagratis.se
Postat av: Kicki

Den där förlamningen är så otäck! Det kändes som om jag inte ens kunde hämta mig ett glas vatten ibland. Allt gick i ultrarapid. Fruktansvärt. Lider med dig och tänker på dig. kram.

2008-12-03 @ 09:07:24
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0