Sjuka internet!

Alltså, man kan ju fundera över det faktum att min högsta statistiknotering på besökare i bloggen hade jag när jag skrev ett inlägg med rubriken "tuttar och kläder"........Nej, det var inget snusk, det handlade om svårigheterna med att hitta kläder som passar svällande amningstuttar, men rubriksökning mina vänner, rubriksökning.......

Det är bara att konstatera; internet är nedlusat av snuskiga knäppisar och för all del - det var väl inget nytt. Sex makes the world go around, typ. Undrar hur många träffar man får på att googla på "sex"??? (svar: 409 000 000 - ha! trodde det skulle vara ännu mer ärligt!)

Ännu roligare var att slå en sökning på "sex" på bild-Google, då kom den här bilden upp som nummer två:
image46
100 meter sex - helt sanslöst! Ny OS-gren månne???
Kommentarer
Postat av: Marita 5-kilos

Mohahahaha.....men du jag va ju tvungen jag med o googla på sex-bilder efter o ha läst här.
Bilden du visar är ju bara hur sjuk som hellst...ärligt talat vilka puckon det finns alltså-att man vill ställa upp på precis vad som hellst...hehehehe
Ja detta inlägget roade mig en bra stund iallafall....jösses säger jag bara om dom på bilden...
Kram o ha en trevlig helg-här blir det kräftor ikväll..mums

2007-08-11 @ 11:18:08
URL: http://amors.blogg.se
Postat av: Tjocka Tanten

Halloj! Tack för titten. Nä, faktiskt inte trött ännu - det trodde jag faktiskt inte när jag började! Jag ska fortsätta några veckor till, tills målet hägrar ;)

2007-08-11 @ 14:11:19
URL: http://tjockatanten.blogspot.com/
Postat av: Towe

En av dessa snuskisar är jag!! Tack och lov finns det fler än jag....Den där grenen ska jag banne mig prova nångång när mannen har tiiiid.

2007-08-12 @ 14:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0