Lugnare

Jodå, Josef har varit hos läkare, vilket får mig att känna mig något lugnare för tillfället! Alla prover hittills är som de ska, blodtryck som det ska, ingen diabetes. Nackröntgen gjord, svar nästa vecka (han har en gammal påkörningsskada som gör sig påmind i axlar och nacke och som troligen orsakar en hel del spänningar upp i huvudet. Förutom lokal smärta och stelhet.)
 
Inga symptom alls på ett tag nu, vilket gör att jag tror som Josef att det kan vara psykiskt plus kopplat till smärta. Psykiskt=bra, för det dör man inte direkt av som typ blodproppar/stroke. Dåligt för att det kan vara svårare att komma tillrätta med och tuffare att få proffshjälp med. Men just nu känns det bra i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej! Länge sedan jag kommentarade. Sorry. Skönt att höra om Josef. Ni får vara vaksamma på andra symtom och gå tillbaka om det inte går över! Stor kram från mig/Kicki

2012-12-11 @ 09:19:06
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0