Löser problem och betar av uppgifter

Räknar ner och gör klart inför frånträdet av gården som jag hoppas ska ske nångång kring årsskiftet. Idag har jag hittat en lösning på problemet "vad gör man av ca. 200 gamla däck som ligger i en ladugård?" samt beställt hämtning av bekämpningsgiftsrester. Mitt hus håller på att flyttstädas och jag har beställt röjning/grovstädning av gården med dess uthus och maskinhallar. Längtar efter att allt ska vara helt klart och jag ska slippa ansvaret!

Gröna Huset däremot är en baggis att hantera! Dels är det "bara" ett vanligt hus, dels är det lättskött eftersom det är så iordninggjort och dels är vi två. Herregud, så enkelt allt är när man är två som hjälps åt! Har fortfarande knappt vant mig vid den lyxen!!

Kommentarer
Postat av: Malle o Zassa o Rakel

Kan inte de däringa som hämtar giftet ta däcken med? Känns ju som om det borde till samma central? Gift som gift :))

2010-10-17 @ 19:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0