Lugnt

Jag är ledig idag (är alltid det på tisdagar) och Josef stannade hemma från jobbet idag. Vi är båda två lite orkeslösa och rent ut sagt slappa och det kanske är så det ska vara. Som en slags "efter stormen-reaktion". Vi skrotar runt här hemma, kör en och annan maskin tvätt, tittar lite på tv, går en promenad för att få frisk luft. Inga större projekt. Städning och sånt som annars är så bra att göra på sin lediga dag får vänta, jag har helt enkelt ingen lust.

Så skönt det var i går kväll efter att jag skrivit här, att få lägga sig bredvid honom! Få gosa in sig i den där gropen nedför halsen på honom där jag passar in så bra. Få värma sig av hans kroppsvärme.

Kommentarer
Postat av: Helena och Jennie

Hej!

Vi är två socionomstudenter som gör en studie av bloggar om sorg. Vi skulle gärna vilja komma i kontakt med dig men kan inte hitta någon e-postadress. Vi skulle därför vara tacksamma om du ville höra av dig till oss, så att vi kan berätta mer om vår studie. Med vänliga hälsningar Helena Bjerndell & Jennie Vallin

2010-11-10 @ 10:42:30
Postat av: Malle o Zassa o Rakel

Åh FY VILKEN HEMSK SAK FÖR ER ATT GÅ IGENOM!!!!! Gahhhh. Tilloch med JAG fick dejavu! och började gråta. VIlken tur att allt gick bra, stor stor kram. Och jag tror vi är ganska många som tittar upp mot homlen och säger till Gud att nu får han banne mej anställa en ny författare för en del här nere verkar ha fått lite VÄL usla manus!

2010-11-11 @ 19:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0