Helg hos Josef

Helg hos Josef.
Jag tankar trygghet, kärlek, gemenskap. Åtta personer från 42 år ner till knappt fyllda 3 i en lägenhet på tre rum och kök och tro´t eller ej men det funkar alltid jättebra! Familjen Annorlunda som vi brukar säga!
Josef har tre barn, jag har tre - det är många som ska vänja sig vid varandra och lära känna varandra, men det har funkat och funkar över förväntan bra! Är så glad över den här gåvan; att ha fått in alla de här personerna (plus en inte så liten ny släkt på köpet!) i mitt och mina barns liv!

Kommentarer
Postat av: Annika M

Det låter verkligen fantastiskt.

2010-05-02 @ 16:32:39
Postat av: B.S

Hej! DU skriver så BRA! Tanka trygghet, kärlek och gemenskap - precis det en änka behöver. Roligt att Josef också är förälder. Min pojke sa nyligen till mig "Mamma,ska du inte träffa en ny "PAPPA"? Men jag är inte riktigt där ännu...

2010-05-02 @ 22:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0