För nära kanten

Allt är bara för mycket just nu. Jag startar förändringarna som behövs, men f-n vad folk är tröga!! Såna som ska sköta sina jobb, såna som ska utföra uppdrag åt mig, såna som ska ringa tillbaka - nada!! Inget händer och jag drivs till vansinne av att vänta!!!
Känner så tydligt att det är nog nu, att jag inte orkar med allt jag måste bära och allt jag måste ordna. Men det hjälper ju inte, det lättar inte för det. Önskar att jag kunde få den hjälp jag behöver.

Sover dåligt och för lite, bryter ihop igen så som jag gjorde så mycket förra året. Gillar inte alls den där välbekanta känslan av att stå så nära kanten!

Kommentarer
Postat av: karibien

åh, jag önskar jag kunde lätta din börda, ringa nåt nödvändigt samtal och placera en spark i en röv som behöver det



Det är svårt nog att få livet att fungera utan att behöva bekymra sig för om andra gör sin del



Jag hoppas att du snart tagit dig igenom det värsta, att människor omkring dig sträcker ut en hand till hjälp, och att Josefs axel stöttar när kanten kommer för nära



Den här gången är du inte ensam



Kram



/K

2010-06-16 @ 21:51:28
URL: http://karibien.typepad.com
Postat av: Malle o Zassa o Rakel

Åh, K skrev så bra.

Jag instämmer...både med fot i ngn röv ;) och krama Josef!

Stor kram

2010-06-16 @ 21:58:38
URL: http://metallmalin.blogg.se/
Postat av: Annika M

Står man nära kanten är det viktigt att ha några stadiga personer att hålla sig i, hoppas du har det.

Kram

2010-06-17 @ 07:35:15
Postat av: Cinna

Hej

Håller på att skriva en text och sökte på ordet "Sorgfaser" och hamnade på din blogg. Blev helt uppslukad av din blogg. Kände igen mycket.

Ser att du har "tröga" människor omkring dig. Se det som "sandpapper" på livets stig. När du rubbat dig förbi dem står de kvar, medan du är på väg, framåt och uppåt.

Lycka till med allt.

Cinna

http://therichbitchnoexcuses.wordpress.com/

2010-06-17 @ 09:25:50
URL: http://therichbitchnoexcuses.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0