En ny tid

Nu är en väldigt stor och viktig sak klar: Josef och jag skrev idag på köpekontraktet till ett hus! Vi har tittat på det ett bra tag, gått in som spekulanter, besiktigat och nu då skrivit papper och lagt handpenning. Så nu blir det flytt; 1 september är det tillträdelsedag! Och ja, jag vet, datumet...... Det är inte valt av mig, men på något sätt är det kanske en mening med det - och en hälsning.

Är väldigt, väldigt glad - det ska bli spännande! Och äntligen inte behöva vara så ensam, äntligen dela allt med någon, äntligen ha någon att bolla saker med, att dela problem med.

Kommentarer
Postat av: Malle o Zassa o Rakel

Grattis - stort grattis.....gråter en skvätt

2010-07-08 @ 20:02:59
Postat av: B.S

Men så spännande....Förstår precis din lättnad över att få dela vardagens olika problem och bestyr med någon. Idag röjde jag med en röjare för första gången i mitt liv (har tidigare hört till min mans uppgifter)/också änka med 3 barn

2010-07-08 @ 23:57:57
Postat av: Malin

Tårar i ögonen!! Så skönt för dig/er! Önskar er all lycka!!

2010-07-09 @ 14:41:40
URL: http://www.thomasmalin.blogspot.com
Postat av: Marie

Grattis, vad roligt, lycka till med allt!

2010-07-09 @ 21:36:16
Postat av: karibien

Jättestort varmt grattis!

2010-07-10 @ 03:38:42
URL: http://karibien.typepad.com
Postat av: Anonym

Allt har sin tid, var ligger huset ni ska flytta till? undrar jag

2010-07-11 @ 15:38:43
Postat av: Annika M

Fantastiskt att ha följt din blogg från djup sorg till denna nya fas, ger som sagt hopp till oss andra som förlorat en älskad make och pappa.

Kram

2010-07-12 @ 15:19:50
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-12 @ 15:42:27
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0