"No more lonely nights"

Ska snart gå och lägga mig - för sista gången ensam! För i morgon flyttar vi till Josefs lägenhet i väntan på tillträdet till huset 1 september. Detta för att Stora J och Mellan M ska kunna börja i sina nya skolor när höstterminen startar på måndag.
Längtar! Bara en natt och en dag kvar!

Och P.S: Lite fuskar jag, för Lilla J ville sova i min säng i kväll, så hon har somnat så gott där nu. Så helt ensam är jag inte...! :-) D.S


http://www.youtube.com/watch?v=ah2ywKPfnTc

"May I never miss the thrill of being near you
And if it takes a couple of years
To turn your tears to laughter
I will do what I feel to be right

No more lonely nights, never be another
No more lonely nights
You're my guiding light, day or night I'm always there

And I won't go away until you tell me so
No, I'll never go away"


Kommentarer
Postat av: Annika M

Hoppas vi får följa dig på resan; I det nya hemmet, nya skolorna, nya känslorna och sedan sega "släkten" som jag hoppas inte ska ta allt för mycket energi för dig.....

Kram A

2010-08-20 @ 23:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0