Färdigpackat

Nu i helgen har vi sovit för sista gången i vårt hus. Nu är i stort sett allt färdigpackat och redo för flytten på torsdag. Känns som att det är dags och att det är rätt!

Vi satte också nya fina blommor på M:s och även på svärfars grav. På M:s grav planterade jag också höstblommor: såna där starkfärgade ljung som han var så förtjust i. På tisdag ska jag dit igen och lägga ett roshjärta inför årsdagen.


"Väskan var packad och huvudet var fullt.
Jag reste en morgon för spänningens skull.
Iväg, och allting i världen var nytt.
Jag såg mig i spegeln och såg någon annan."

http://www.youtube.com/watch?v=o8huiJ3Ul4I

Kommentarer
Postat av: karibien

Det är märkligt det där att bryta upp. Somligt man trodde att man inte skulle kunna trivas utan går plötsligt hur bra som helst att avvara. Annat man knappt skänkt en tanke när man hade det nära väcker oväntat en nostalgisk saknad.



Flytten som ger en nästan fysisk lättnad vid att komma ifrån. Och den pirriga förväntan inför det nya...



Lycka till!

2010-08-31 @ 14:05:09
URL: http://karibien.typepad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0