Hälsotillstånd och ännu en bemärkelsedag

Magen är bättre idag, det är skönt att kunna gå uppe och göra det som behövs göras och att kunna äta igen. Undrar just hur mycket jag tappat i vikt, jag som fortfarande inte vänt uppåt efter viktraset när M dog och jag inte kunde äta?

Ny årsdag coming up soon: på tisdag är det den 10:e mars, det datumet som M och jag räknar som vårt "bli ihop-datum". För M var det den allra viktigaste dagen, han brukade hävda att det var större än bröllopsdag och förlovningsdag och allt sånt. För den dagen vi blev tillsammans höll han som den största dagen, det som ändrade hans liv brukade han säga. Och vad ska jag göra den 10:e? Sitta på arbetsplatsträff på jobbet! Gaaah! Nåja, det kanske håller sorgen i styr. Och en sväng upp till graven blir det i alla fall nånstans under dagen.

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad bra att magen blivit lite bättre.



Förstår att det är extra svårt nu när eran årsdag närmar sig. Känner mig övertygad om att M tänker på dig lika mycket detta året som innan.



Han låter verkligen som en mycket fin och bra man.

2009-03-08 @ 22:38:20
Postat av: Anna

Å vännen. Så tungt. Men vilken vacker tanke din M hade om den dagen, så rätt! Varma kramar, Anna!

2009-03-09 @ 18:38:04
URL: http://anna.kxa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0