Efterrapport

Föräldramötet på jobbet i går kväll kändes helt okej faktiskt. Det var en lättnad och positivt att jag fixade en sån grej! Sedan att jag inte gick runt och småpratade särskilt mycket med föräldrarna, det får vara så.

Idag har jag, förutom jobbat, varit på anhörigträff igen. Den här gången pratade vi om tiden efter; pyskiska och fysiska reaktioner på sorgen, bemötande från andra, sorgfaserna och sånt.

I morgon ska arrendekontraktet skrivas, så jag ska till LRF innan jobbet. Det är några dagar nu då det har varit/är mycket med jobb och möten, men det får gå. Hur man än gör, så verkar sånt här "flocka sig"!

På måndag hoppas jag att jag kan få ett hållbarare arbetsschema - 2 ½ månad efter att sjukskrivningen började, suck för så kallad "rehabilitering"! - så att jag jobbar på fasta tider och dagar och kan planera allt annat. Då kanske jag till exempel kan ringa min kurator och få en ny tid till henne, det har jag ju inte kunnat eftersom jag inte har en aning om när jag jobbar.

Kommentarer
Postat av: myzpyz (aff)

hej vän!

kikar in o lämnar ett avtryck. förlåt att jag inte varit så "synlig" men det har varit lite mycket... du finns i mina tankar varje dag ändå!

skickar stora kramar till dig o dina fina barn. hoppas solen lyser på er imon så som den lös här idag!

kramar o kärlek

2009-03-26 @ 23:09:09
URL: http://vfw.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0