Bröllopsdag vid en gravsten

Satte bröllopsdagsblommor vid graven idag, en bukett i brudbukettens färger och med sädesstrån inbundna. Lilla J var med mig och hjälpte till och pussade pappas sten som hon brukar göra.

Om han hade levt hade vi nog gått ut och ätit eller kanske grillat något gott på altanen i kvällssolen, det är så varmt och somrigt väder. Vi hade dukat fint och suttit länge, kanske druckit lite mousserande tillsammans. Inte så märkvärdigt men helt perfekt för oss. Vi hade minnts tillsammans och vi hade varit glada över att få ha varandra.



Kommentarer
Postat av: .:Sabina:.

Ytterligare en dag i raden som bara är så fel!! Fast så har de ju varit varenda en sedan M lämnade er... Tänker så mycket på dig idag, när jag sitter här tillsammans med min mamma och ser hur hon kämpar hela tiden.

Kram

2009-06-29 @ 21:25:49
URL: http://mitteget.wordpress.com
Postat av: Susanne

Vilka vackra blommor! Jag hade samma färger i min brudbukett. Vill bara att du ska veta att jag tänkt på dig flera gånger idag. Solvarma kramar er!

2009-06-29 @ 21:54:24
Postat av: Marie

Vad fint ni gjorde på graven!

Sorgligt, sorgligt.

Kram.

2009-06-30 @ 18:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0