Utflykt till den andra verkligheten

Har varit i Köpenhamn och gått på konsert med trevliga människor. Tack Kicki och Helén för att ni tog med mig på en tripp till den där andra verkligheten; den som vanliga människor lever i, den där man har roligt och skrattar! Det var skönt att få andas en stund!
Jag trodde det skulle bli jobbigt att höra vissa låtar som var starkt förknippade med M, men det gick lättare än jag trodde - inte en tår! Tårarna kom däremot eftermiddagen efter när jag kommit hem och var på träff med änkegruppen. Där grät jag så snoret rann, fast vi inte pratade om sorgligare saker än vanligt. Antar att det var "rätt" forum för tårarna att komma där, så då väntade de tills dess?!

Kommentarer
Postat av: Sus

Fantastiskt med bra vänner som tänker på dig! Skönt att läsa att du kunde njuta lite och hoppas du kunde ladda dina batterier ytte pytte iaf.



Kram från en medmänniska

2009-07-03 @ 12:32:13
Postat av: Kicki

Det var så kul att träffa dig Lotta! Och skönt för dig att för en stund komma till en annan verklighet. Hoppas du får en toppensemester och har jag tid så slår jag en pling när jag är i dina trakter. KRAM från din ormgropskompis. 84 rules :)!

2009-07-04 @ 13:17:24
URL: http://litesomjag.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Man behöver så väl komma ifrån och vila från sorgen. Att ledsenheten kommer senare är för att det tar så mycket kraft att ha kul. Konstigt men sant. Allting tar sin energi...



Kram Gunilla mamma och änglamamma

2009-07-06 @ 18:02:38
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0