Paris Jackson

Paris Jackson, 11 år, pratar om sin sorg efter pappa Michael Jackson inför miljoner TV-tittare och jag bara kräks! Jag tycker inte att det är det minsta fint eller sorgligt, bara osmakligt! Stackars barn att behöva ha en sån skruvad släktklan bakom sig! Och jag kan bara säga, att jag hade aldrig ALDRIG utsatt min egen då 11-åriga Stora J för att behöva prata offentligt på sin pappas begravning i höstas - även om hon hade velat det! Vissa saker ska man skydda sina barn ifrån och jag vet vad jag talar om när jag säger att i den stunden har de det svårt nog ändå!

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/mj58_09/article5484575.ab

Kommentarer
Postat av: Annika M

Håller med! Hela spektaklet var ganska osmakligt.....allra mest med det perspektivet man har när man har förlorat en älskad så nyligen.

2009-07-08 @ 20:39:38
Postat av: Anna m V & E

Jag fick obehagskänslor, såg hur alla i klanen liksom slöt up runt om och drog i henne - det kändes onaturligt och konstlat.

2009-07-09 @ 10:55:42
Postat av: Cathrine

Ja väldigt osmakligt ,, mest hemskt tycker jag det är att helt plötsligt ska dessa barn stå i rampljuset ,, MJ Ville att barnen skulle vara anonym i största möjliga mån ,, men nu kommer klanen J och ställer dem längst fram.

Det är en svår stund när ens förälder inte finns mer och här hade inte ens chocken lagt sig ,,

Kramar till dig och de dina /C

2009-07-11 @ 20:47:11
Postat av: emma

jag tycker att det var brea för henne att såga det hon tyckte,det var hon som protesterade att hon ville hålla tal och då tycker jag att hon gjorde rätt

2009-09-01 @ 14:27:37
Postat av: tracy temfo

jag tycker också det var bra att hon sa det hon ville ju det och ska de säga nej till en flicka ssom vill säga hur mycket hon älskar sin pappa?? seriöst, vadå smaklöst och att du vill kräkas det är att överdriva och jag förstår verkligen inte varför folk hela tiden håller på att dissa familjen jackson de har varit med om nog. att du säger skruvad släktklan, seriöst sluta döma.

2009-09-15 @ 18:15:24
URL: http://tracytemfo.blogg.se/
Postat av: Sorgfågel

"Tracy": suttit och googlat på "Jackson" eller? Kommentera inte i bloggar du inte läst igenom är ett hett tips från en som hunnit växa ur skolan! Jag har en dotter lika gammal som Paris, en dotter som också stått framför sina döde fars kista - DÄRFÖR vet jag vad jag pratar om till skillnad från dig! Det är det den här bloggen handlar om.

Gå nu tillbaka till läxorna, idoldyrkan och sminket eller vad fan du fyller ditt fjortisliv med....

/Sorgfågel

2009-09-16 @ 15:12:34
URL: http://cayenne72.blogg.se/sorgfagel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0