Mitt första-pris

Den 5 september; 5 dagar efter M:s död, öppnade jag mailkorgen och läste det här mailet:

GRATTIS!


Jag har den stora glädjen att kontakta dig för att du har vunnit första pris i vår webbtävling!


Du är utlottad som en av ca 4000 rätta svar!


Ditt pris är en underbar SPA övernattning på Varbergs Kurort för två personer. Då ingår frukost, lunch, middag samt en valfri behandling.

Jag hade vunnit första pris i en tävling anordnad av ett livsmedelsföretag och redan när jag deltog minns jag att jag sa till M att jag kände på mig att vi skulle vinna. Och det gjorde vi ju.......bara det att det var försent. Aldrig har någon förstapristagare varit ledsnare; jag storgrät när jag läst mailet, för det var ju han och jag som skulle åkt på detta!!

Länge var den här vinsten enbart jobbig och gråtframkallande; för vem tar man med sig när ens man och livskamrat är död? Men i söndags var jag där, då var jag äntligen mogen att genomföra det. Noga utvald var hon; min goa kompis Tina som slutit upp vid min sida under den här tiden - en av de som trätt fram när andra backade. Och vi hade en underbar och lyxig SPA-vistelse, jag är tacksam över att hon var med när nu inte han kan!



Havsutsikten från vår svit.


Jag i sviten.


Kommentarer
Postat av: Kajsa/Marmelad

Det ser härligt ut!

2009-07-11 @ 17:45:32
URL: http://spenatmamman.blogspot.com
Postat av: sanna

hej på dig

min dator har kraschat och din mailadress är borta kan du kanske maila mig så vi får kontakt igen.

sanna

2009-07-11 @ 18:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0