Svart fredag

Undrar hur mycket som revs upp idag egentligen? Efter de där intervjufrågorna har sorgen bara eskalerat hela dagen och kvällen, nu vill jag bara somna ifrån alla tårar och all smärta! Det får bli insomningstablett ikväll inser jag, annars går det aldrig! Och då tog jag ingen vare sig julafton eller nyårsafton, så idag är det illa!
Hade megastort datorkrångel som tog hela eftermiddagen och det är så tydligt; jag orkar inte med när saker strular! Så efter det krånglet var jag överkänslig och har mest gråtit och varit irriterad. Alla småsaker verkar gå fel dessutom; adventsljusstakar som åker i golvet och går sönder, mromors julgranskulor som går i kras - sånt som jag egentligen skiter i men som får mig att tippa över kanten.

Vissa dagar vill man bara radera ut och det här var en sån........

Kommentarer
Postat av: .:Sabina:.

Hoppas du sover nu och att dagen i morgon blir en lugn dag. Det behöver du nu; ta paus från berget och hackan...!

2009-01-03 @ 01:10:28
URL: http://mitteget.wordpress.com/
Postat av: -ME-

Men det är klart skitsakerna tippar dig över kanten! Så är det ju; finns ingen marginal kvar så är man jävligt nära kanten. Och vissa skitsaker som egentligen inte är viktiga, dem blir man ledsen över ändå. Jag råkade krascha farmors fantastiska kompottskål för över tio år sen och det var bara för att det blev korsdrag. Så jäkla larvigt och onödigt och bara en glasgrej - men jag är ändå ledsen för den. Det tror jag man måste få vara. Saker är bara saker, men de kan också representera personer. Då blir det lite annat.



Jag hoppas du fått sova så du har lite längre till kanten idag. Många dagar utan marginal blir för tufft. 'kram*

2009-01-03 @ 08:55:59
URL: http://vinterliv.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hoppas dagen idag, lördagen, blev lite lugnare. Det är skit när allt blir fel. Kram!

2009-01-03 @ 14:49:35
URL: http://litesomjag.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Hittade hit från Saras sida om sorg...

Kommer att hälsa på dig här fler gånger, men känner mig ordlös just nu.

Titta gärna in till mig, jag bloggar om hur mitt liv är i det nya livet där ett av barnen fattas.



Styrkekramar till dig och din familj

2009-01-04 @ 08:08:46
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr/
Postat av: Kicki

Hej - skulle kommentera under ditt senaste inlägg men det gick inte. Jag tror att du kommer klara att jobba. Du får ta en dag i taget och jag tror att du bitvis kan uppleva det som ett andrum. Det kommer naturligtvis inte alltid att vara solsken, men jag tror verkligen på dig! Kram!

2009-01-04 @ 16:48:31
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0